Semester :D

Då har man sem .det är så skönt..............
Barnen och hundarna blir glada för deras mamma är hemma hela tiden :D

Nu ska man planera in vad man ska göra på sin sem ...........vi ska till göteborg några dagar i allafall.......våldgästa en väninna till mig ;)

Vovvarna har varit så duktiga och nu vet valpen vilken rangordning hon har........det går bra med träningen och valpen vill gärna sova hos dottern på nätterna.
valpen är väldigt duktig på att lyssna men det ser roligt ut för det ser ut som att hon ska flyga när hon lyssnar eller när hon får upp ett spår.... Hon härmar den stor väldigt mycket


Mina sötnosar ;)

Kommentarer
Postat av: Nilla (3-barnsmamma)

Ja! Vad kul det ska bli då ni kommer hit!!!

Blir det nu till helgen, eller hur ser det ut? :)

*hoppas hoppas*

*kramen*

2010-06-15 @ 00:49:57
URL: http://blogg.phernilla.net
Postat av: Anonym

jag har inte fått pengarna jag ska ha denna veckan tyvärr så det får bli nästa helg då ....måste ha löst det först med pengarna....

2010-06-15 @ 16:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0