hejsan hoppsan!

mina vänner tjattar på mig att skaffa mig en blogg så får väl göra det :D

lite om mig!
 
jag heter Jane och är snart 28 år, är mamma till 2 underbara barn och styvmamma till 3 barn. Jag har en underbar man och sambo.
Vi bor i vårt hus i Malmö och har fullt upp med våra barn och hundar :D

Varje dag händer det något nytt i ens liv men det är bara att ta det med en nypa salt så löser sig det mesta.
Min hobby är min familj och mina hundar men tycker även om att promenera och cykla mycket.
umgås med släkt och vänner försöker jag hinna med mellan varven.

kommer nog skriva lite om min vardag och lite annat smått och gott :D

ha en trevlig dag
kram Jane



Kommentarer
Postat av: Nilla (3-barnsmamma)

Härligt att se dig blogga igen!

Jag kommer hålla ett öga här ;)

*kramen*

2010-05-27 @ 17:26:23
URL: http://blogg.phernilla.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0