oj då!

Oj det var länge sedan man skrev här........har haft fullt upp...mycket att tänka på med.

Ja vad har hänt under denna långa tiden?
Inte så mycket igentligen ....barnen dom växer, båda går i skolan nu och är redan trötta på det.....
Jag har fått ett nytt kök förresten det är skönt ...nu ska jag bara fortsätta att måla om resten av huset.

Iår har man barnen hemma till jul och jag tänker inte åka någonstans iår. Jag och familjen ska bara vara hemma och ta det lugnt. Ska handla hem julgran tror jag den 20 så kanske den håller till efter nyår :)

Jag vill att denna kylan ska försvinna nu och att det ska bli sommar eller åtminstone Maj månad.

Planerar att till sommaren så ska vi åka till Danmark och gå på zoo och Tivoli....Så det får bli till att spara lite nu :)

Får se vad som händer får väl skriva lite mer här men dagarna försvinner så fort ibland :(

kram på er som läser detta

MAMMA JANE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0