Vilken helg :D

Ifredag så jobbade man till 14 innan man gick hem och firade helg ;) just det jag kollade på en ny mobil med.

syrran kom över och vi kollade på film och hade det trevligt med barnen.
På lördagen så vaknade vi 10 även barnen (skönt att få sovmorgon efter en tuff vecka) :D
vi bestämde oss för att dra till stranden med barnen och mannen, vi var där till klockan 16 då vi kom på att vi kanske ska åka hem och äta( väldigt dyrt att äta på stranden :( )

Vi gick en liten bit till bussen så jag kom på att farmor bor ju i närheten och att vi kunde ta oss en promenad till henne så hon fick se sina barnbarns barn lite för det var ju ett tag sedan sist hon såg dom.....Farmor blev så överlycklig och hon fick även träffa mannen i mitt liv för första gången. Hon sa att oj vad barnen har blivit stora och skulle bjuda på massa saker som vanligt...( hon tycker om att skämma bort mig när jag kommer:D ) sonen sa hej farmor hur mår du och dottern hon blev generad som vanligt men farmor fick ändå en sten av henne som hon hade hittat på stranden.... Vi stannade en halv timme sen åkte vi hem med bussen.............

barnen var väldigt trötta och gnälliga så vi bestämde oss för att grilla när vi kom hem .barnen ville ha korv med bröd och vi vuxna bestämde oss för att göra egna grillspett...........klockan var 19 när vi började och grilla och så klart så fick barnen någon macka innan maten var kvar........När vi hade grillat färdigt så var klockan mycket men vi bestämde oss för att se en film men syrran somnade :D medans mannen och jag  gjorde vid efter oss i köket :D Tror hon var lite trött :P 

På söndagen så har vi bara slappat och solat i trädgården , jag köpte en ny koppling till min trädgårdsslang så barnen och vovvarna sprang fram och tillbaka genom vattenspridaren , detta året tänker jag inte sätta fram poolen för barnen ska få en studsmatta i födelsedags present på 4 m. och dom ska få en gungställning av mig .....även om jag har en tomt på 8-900 kvm så vill jag ha lite blommor och trädgårdsland med :D

Tur man har semester snart så man kan mysa och slappa med barnen utan att behöva tänka på skola och jobb....

kram på er alla som läser detta .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0